16 تا از بهترین رستوران های بندرعباس 🥪| آدرس دقیق 📍| تلفن ☎️| عکس 📸

1402-12-15
0 دیدگاه
سرو کباب تابه ای رستوران آلاتی تی 446864
  1. آیا قصد سفر به بندرعباس را دارید و دوست دارید یک شکم گردی ماندگار در این شهر داشته باشید؟
  2. آیا آدرس بهترین رستوران های بندرعباس را دارید؟

اگر به دنبال یک مقصد سفر جذاب و دلپذیر برای فصول سرد سال هستید، بندرعباس در استان هرمزگان گزینه‌ای بی‌نظیر است این شهر با اقلیمی معتدل و هوایی دلنشین، یکی از بهترین مکان‌ها برای گردش در پاییز و زمستان محسوب می‌شود. یکی از لذت‌های بی‌نظیری که می‌توانید در این سفر تجربه کنید، معرفی بهترین رستوران‌های محلی است از غذاهای دریایی تا غذاهای محلی، بندرعباس پر از جاهای خوشمزه است که منتظر شما هستند.

در اینجا، ما همراه شما هستیم تا بهترین رستوران‌های محلی بندرعباس را برای شما معرفی کنیم، تا تجربه‌ی شما از سفر به این شهر به یک شکم‌گردی بی‌نظیر تبدیل شود از همراهی شما در این سفر لذت می‌بریم.


🍕 معرفی کلی رستوران های بندرعباس

پیش از آنکه بهترین رستوران‌های این شهر را برای شما معرفی کنیم، بیایید با غذاهای محلی بندرعباس آشنا شویم. قلیه ماهی، یکی از شاهکارهای آشپزی در این منطقه است که باید حتماً طعم آن را تجربه کنید. همچنین، میگو سوخاری و میگو کاری دو غذای محلی دیگر هستند که با طعم و ارزش غذایی خودشان شما را شگفت‌زده می‌کنند؛ هر یک از این غذاها توانایی ایجاد یک تجربه‌ی خاص و فراموش‌ناپذیر را برای شما دارند.

اکنون که با برخی از غذاهای متنوع و شگفت‌انگیز شهر بندرعباس آشنا شدید، همراه با ما باشید تا بهترین رستوران‌های این شهر را برای شما معرفی کنیم و لذت یک سفر شکم‌گردی بی‌نظیر را به شما هدیه دهیم.

رستوران هتل هرمز و محوطه سازی آن در بندرعباس 484646
نمای بیرونی ساختمان و محوطه سازی شکیل رستوران هتل هرمز بندرعباس

📰 لیست 16 تا از بهترین رستوران های بندرعباس

رستوران-هشت-بهشت بندرعباس 45684
نمای داخلی رستوران دنج و سنتی هشت بهشت

🍝رستوران آقای ماکارونی بندرعباس

اگر از طرفداران ماکارونی و پاستا هستید، آقای ماکارونی در بندرعباس یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست این رستوران یکی از رستوران‌های تخصصی در زمینه تهیه ماکارونی، لازانیا و پاستا می‌باشد که می‌تواند طعم‌های متفاوت این غذای لذیذ را برای شما فراهم کند.

آدرس دقیق رستوران آقای ماکارونی بندرعباس : بندرعباس، رو‌به‌روی بیمارستان کودکان، مجتمع نخل، ورودی ۳

🦀رستوران هایدا بندرعباس 

رستوران هایدا یکی از رستوران‌های تخصصی در زمینه سرو ماهی در بندرعباس است؛ این رستوران غذاهایی که پایه‌ی آنها ماهی است را طبخ می‌کند. اگر به غذاهای دریایی، به ویژه آنهایی که با پایه ماهی تهیه می‌شوند علاقه‌مندید، رستوران هایدا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما در بندرعباس است.

🐟رستوران آلا تی تی بندرعباس

اگر به جنوب سفر کرده‌اید اما دلتان برای غذای شمالی تنگ شده است، رستوران آلا تی تی بهترین گزینه برای شماست این رستوران به منظور ارائه طعم‌های شمالی به ساکنین جنوب ایران تأسیس شده است.

سرو کباب تابه ای رستوران آلاتی تی 446864
سرو کباب های تابه ای لذیذ در رستوران آلاتی تی بندرعباس

🍤رستوران سیب بندرعباس

آیا به غذاهای گریل شده علاقه‌مندید؟ رستوران سیب در بندرعباس یکی از بهترین رستوران‌ها است که می‌توانید انواع خوراکی‌های گریل شده دریایی را در آن تجربه کنید و لذت ببرید.

آدرس دقیق رستوران سیب بندرعباس:  بندرعباس، خیابان برق

5. رستوران بندر (بندرعباس)

آدرس دقیق رستوران بندر: بندرعباس، فلکه یادبود، جنب بازار ماهی‌فروش‌ها

ماهی کبابی در رستوران بندر 58466
سرو ماهی کبابی لذیذ در رستوران بندر

🍟رستوران امپراطور بندرعباس 

اگر به دنبال یک رستوران با محیط داخلی دلباز هستید، رستوران امپراطور به شما پیشنهاد می‌شود این رستوران با سبک دکوراسیون خاص خود می‌تواند توجه شما را جلب کند. غذاهای ارائه شده در این رستوران به دو دسته غذاهای ایرانی و فست فود تقسیم می‌شود، بنابراین شما می‌توانید بر اساس سلیقه و ترجیحات خود از هر دسته غذا سفارش دهید.

مشخصات رستوران امپراطور بندرعباس:

  • آدرس: بندرعباس، انتهای رسالت شمالی، نبش کوی آزادشهر
  • تلفن: ۰۷۶۳۳۷۵۵۹۱۴

🍹سفره خانه مجلل

برای یک تجربه لذت‌بخش در محیطی مجلل و شیک، سفره خانه مجلل گزینه‌ای عالی است با لذت بردن از چای‌خانه و کافه‌شاپ در کنار موسیقی زنده، در این مکان شما می‌توانید لحظات خاصی را تجربه کنید.

آدرس دقیق سفره خانۀ مجلل: بندرعباس، کیلومتر ۳ جاده میناب

نمای داخلی میز کارکنان رستوران هتل مجلل بندرعباس 458445
خدمات دهی با امکانات لوکس در رستوران خانه مجلل بندرعباس

🍔رستوران سامکو

این رستوران به عنوان یکی از رستوران‌های گران‌قیمت شهر شناخته می‌شود، اما کیفیت بالای غذا و محیط شیک و مجلل آن ارزش قیمت‌های پرداختی را دارد.

آدرس دقیق رستوران سامکو: بندرعباس، بلوار امام حسین، الهیه جنوبی

🌮رستوران ایتالیایی روژه بندرعباس 

رستوران ایتالیایی روژه، یکی از بهترین مقاصد برای علاقه‌مندان به غذاهای ایتالیایی در بندرعباس است این رستوران به علاوه ارائه‌ی غذاهای دریایی محلی، غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای از کشور ایتالیا نیز در منوی خود دارد.

مشخصات رستوران ایتالیایی روژه:

  • آدرس: بندرعباس، رسالت شمالی، چهارراه پردیس، تقاطع طلوع
  • تلفن: ۰۷۶۳۳۷۴۰۰۳۶
پاستای سرو شده رستوران ایتالیایی روژه 45874865
سرو پاستاهای لذیذ در رستوران شیک ایتالیایی روژه

☕رستوران سنتی ستاره جنوب بندرعباس 

رستوران سنتی ستاره جنوب، در مجتمع تجاری تفریحی ستاره جنوب بندرعباس مستقر است و آماده‌ی پذیرایی از شما پس از یک روز پرفشار خرید است. این رستوران سنتی، علاوه بر ارائه‌ی غذاهای متنوع، امکاناتی همچون کافی‌شاپ و چایخانه را نیز در اختیار می‌گذارد. علاوه بر این، شعبه‌ای دیگر از این رستوران در جزیره قشم نیز وجود دارد، بنابراین حتی در سفر به این جزیره نیز می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید و خاطرات جالبی را در آنجا به یاد بسازید.

مشخصات رستوران سنتی ستاره جنوب بندرعباس:

  • آدرس: بندرعباس، بلوار طالقانی، مجتمع تجاری تفریحی ستاره جنوب، طبقه سوم
  • تلفن: ۰۷۶۳۲۲۳۵۰۳۱

🍕رستوران فانوس بندرعباس 

رستوران فانوس، یکی از بهترین مقاصد برای لذت بردن از غذاهای ایرانی و فست فود در جنوب ایران، واقع در بندرعباس است این رستوران با ترکیبی منحصر به فرد از غذاهای سنتی و  فست فودی، شما را به تجربه‌ای دوست‌داشتنی دعوت می‌کند. علاوه بر این، موسیقی زنده نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که اجرای آن در این مکان، لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

رستوران فانوس بندرعباس:

  • آدرس: بندرعباس، میدان ١٧ شهریور، روبه‌روی سیتی‌سنتر
  • تلفن: ۰۷۶۳۲۲۵۴۵۰۱
رستوران هتل فانوس بندرعباس ونمای داخلی آن چیده شده با میز و صندلی های زرد و قرمز 454464
نمای داخلی دکوراسیون خوش رنگ رستوران هتل فانوس بندرعباس

12.🍛رستوران داریوش بندرعباس 

رستوران داریوش، با جایگاهی برجسته در صنف رستوران‌های بندرعباس، با فضای سنتی و چیدمانی دلنشین خود، میزبان شما عزیزان خواهد بود. این رستوران، به علاوه‌ی غذاهای رایجی همچون کباب و جوبه، غذاهای محلی مانند میرزاقاسمی و کشک بادمجان را نیز در منوی خود دارد که مخصوصاً برای دوستداران این غذاها بسیار جذاب است.

مشخصات رستوران داریوش:

  • آدرس: بندرعباس، بزرگراه شهید رجایی
  • تلفن: ۰۷۶۳۳۵۹۲۰۷۶
نمای داخلی میز و صندلی های چوبی رستوران داریوش بندرعباس 466465
دکوراسیون شیک ومنظم رستوران داریوش بندرعباس

13.🦐رستوران بادگیران بندرعباس 

رستوران بادگیران، یکی از معروف‌ترین رستوران‌های بندرعباس است این رستوران با منوی غنی از انواع غذاهای سنتی ایرانی و دریایی، از جمله ماهی شیر، میگو و قلیه ماهی، مشتریان خود را می‌پذیرد؛ این رستوران یک مقصد بسیار پرطرفدار برای دوستداران خوشمزه‌های دریایی است.

مشخصات رستوران بادگیران:

  • آدرس: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، ۴۰۰ متر داخل کوچه
  • تلفن: ۰۷۶۳۳۶۸۵۸۴۲

📚 جمع بندی

اگر دنبال تجربه‌های جدید در میان غذاهای لذیذ و دل‌انگیز هستید، حتماً به بندرعباس بروید این شهر پر از رستوران‌ها و فست‌فودهای معروف است که به شما این امکان را می‌دهند که تنوع غذایی خود را حفظ کنید. از غذاهای فست‌فود بندرعباس لذت ببرید و در کنار آن، رستوران‌های لوکس این شهر را نیز بررسی کنید حتماً فراموش نکنید که به جاهای دیدنی بندرعباس هم سر بزنید و از گشت و گذار لذت ببرید.

ارسال دیدگاه