ارزان ترین و گران قیمت ترین مراکز خرید بندر عباس کجاست ؟ معرفی 12 مرکز خرید

1402-06-10
0 دیدگاه

مناطق و شهرهای بندری از گذشته تاکنون جذابیت قابل توجهی برای مسافران و تاجران داشته‌اند. به لطف ارتباطات دریایی خود، شهرهای بندری توانایی برگزاری مراکز خرید متنوع و کیفیت بالا را دارا هستند و می‌توانند مجموعه‌ای از بهترین محصولات را جمع‌آوری و آماده فروش کنند. این به این معناست که می‌توانید از مراکز خرید جذاب و لذت بخشی برای خریداری آسان لذت ببرید.
بندرعباس، بزرگترین شهر بندری ایران، همواره سعی کرده است که برای عاشقان خرید، یک محیط مناسب را فراهم کند. علاوه بر مراکز خرید پراکنده و مدرن و سنتی، این شهر دارای تعداد زیادی جاذبه تاریخی و دیدنی است. بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که بازدیدکنندگان شهر بندرعباس به دنبال تجربه‌ای بیشتر از یک سفر معمولی هستند.

سیتی سنتر بندر عباس

یکی از نکات اساسی در سفر به این شهر، یافتن یک مجموعه خرید لوکس است. در سال‌های اخیر، وجود یک مرکز خرید لوکس دیگر به عنوان یک پیشنهاد انتخابی در نظر گرفته نمی‌شود، بلکه از جمله نیازمندی‌های شهرسازی محسوب می‌شود.
سیتی سنتر بندرعباس، که به عنوان بازار مرکزی از جاذبه های بندرعباس نیز شناخته می‌شود، یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید بندر عباس است. این مرکز خرید در اطراف میدان 17 شهریور قرار دارد و شامل 3 طبقه است. با بازدید از بازار مرکزی بندرعباس، شما به تنوع محصولات آن، از پوشاک تا لوازم برقی، پی خواهید برد. یک نکته درباره این مرکز خرید وجود دارد و آن این است که قیمت‌ها در مقایسه با سایر پاساژها نسبتاً بالاتر است.

برای دسترسی به آدرس دقیق سیتی سنتر بندر عباس روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس سیتی سنتر بندرعباس: بندرعباس، میدان 17 شهریور، مرکز خرید سیتی سنتر

شلوغی بازار سیتی سنتر بندر عباس در شب 521400125879
ازدحام و شلوغی مردم در اطراف سیتی سنتر بندرعباس در شب

مجتمع تجاری رویال 1

مجتمع رویال 1 یکی از مراکز خرید بندرعباس است که در آن می توانید انواع پارچه های رنگارنگ و پوشاک را به دست آورید. این مجتمع به عنوان یک بورس پارچه و پوشاک شناخته می‌شود و با قیمت‌های معقول، به عنوان یک مرکز خرید محبوب شناخته می‌شود.

برای دسترسی به آدرس دقیق مجتمع تجاری رویال 1 روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس مجتمع تجاری رویال1: بندرعباس، بلوار امام، مجتمع تجاری رویال1

مجتمع تجاری رویال 2

مجتمع رویال در بلوار امام خمینی و مقابل مجتمع رویال 1 قرار دارد. در این مرکز خرید، به طور متفاوت از مجتمع رویال 1، پارچه و پوشاک وجود ندارد. رویال 2 به عنوان یک بورس تلفن همراه و در کل الکترونیک شناخته می‌شود و در آن، غرفه‌های تعمیرات نیز موجود است.

برای دسترسی به آدرس دقیق مجتمع تجاری رویال2 روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس مجتمع تجاری رویال 2: بندرعباس، بلوار امام، مجتمع تجاری رویال2

مرکز خرید زیتون

از میان مراکز خرید بندرعباس، پاساژ زیتون به عنوان یکی از کهنه‌ترین و به‌طور همزمان مدرن‌ترین مراکز خرید بندرعباس شناخته می‌شود. این مرکز خرید در بلوار امام خمینی واقع شده و شامل 500 غرفه جذاب و پر رنگ است. در این مرکز خرید، نام و نشان بسیاری از برندهای معروف قابل مشاهده است. علاوه بر این، وجود یک کافه مناسب در طبقه همکف می‌تواند فرصتی برای استراحت و سپری کردن چند ساعت را فراهم کند.

برای دسترسی به آدرس دقیق مرکز خرید زیتون روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس مرکز خرید زیتون: بندرعباس، بلوار امام خمینی، چهار راه بلوکی، مرکز خرید زیتون

نمای قهوه ای و سفید مرکز خرید زیتون بندر عباس 45552102542
نمایی از قدمت مرکز خرید زیتون در بندر عباس

بازار سنتی بندر عباس

با ترک مراکز خرید مدرن شهر و سفر به سمت بلوار طالقانی، می توانید حس و حال افراد محلی را تجربه کنید. این منطقه به عنوان جایی شناخته می‌شود که شما می‌توانید خود را با اهالی شهر آشنا کنید. بازار سنتی بندرعباس، یکی از قدیمی‌ترین بازارهای شهر است که با وجود تنوع پاساژهای مدرن، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.

برای دسترسی به آدرس دقیق بازار سنتی بندر عباس روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس بازار سنتی بندرعباس: بندرعباس، بلوار طالقانی، بازار سنتی بندرعباس

مردم بومی در حال خرید از بازار سنتی بندر عباس 45541546878
حضور مردمان بومی با پوشش محلی در بازار سنتی بندرعباس

بازار ماهی فروشان بندر عباس

اگر به بندرعباس سفر کردید و می‌خواهید از غذاهای دریایی رنگارنگ آن لذت ببرید، قطعاً به مواد اولیه تازه نیازمندید. بازار ماهی‌فروشان که در انتهای بازار سنتی واقع شده است، مجموعه‌ای متنوع از ماهی، میگو، خرچنگ و صدف‌ها را برای متقاضیان در اختیار قرار می‌دهد. تمامی محصولات این بازار تازه و صید روز هستند. علاوه بر فروش محصولات، این بازار نیز سعی در آسوده‌تر کردن تجربه خرید مشتریان دارد.
با حضور در بازار ماهی‌فروشان و خرید هرگونه آبزیان، به راحتی می‌توانید فرآیند پاک کردن آن‌ها را به کارکنان مجرب واگذار کنید. همچنین می‌توانید انواع ادویه‌های با کیفیت برای طبخ ماهی را از این بازار تهیه کنید. اگر قصد دارید محصولات خود را جابجا کنید، می‌توانید درخواست یخدان و یخ خرد شده را نیز داشته باشید.

برای دسترسی به آدرس دقیق بازار ماهی فروشان بندر عباس روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس بازار ماهی فروشان بندرعباس : بندرعباس، بلوار طالقانی، انتهای بازار سنتی، بازار ماهی فروشان

بازار ماهی فروشان یکی از بازارهای جذاب بندر عباس 4521025242120
تنوع ماهی های جنوبی در بازار ماهی فروشان بندرعباس

مرکز تجاری ستاره جنوب

وقتی از ستاره جنوب صحبت می‌شود، به یک مرکز خرید لوکس و جذاب فراتر از یک مرکز خرید ساده اشاره می‌شود. ستاره جنوب یک پلی است که خرید و تفریح را به همراه دارد و می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش برای بازدیدکنندگانش فراهم کند.

یک جنبه جالب در مورد تقسیم بندی غرفه‌های ستاره جنوب این است که هر طبقه به یک صنف خاص اختصاص داده شده است. در طبقات بالاتر پاساژ، تلاش شده است تا مجموعه‌ای از تفریحات سرگرم‌کننده برای خدمت رسانی به متقاضیان فراهم شود. این تفریحات شامل شهربازی، سینما، سالن بیلیارد و بولینگ می‌شود.

برای دسترسی به آدرس دقیق مرکز تجاری ستاره جنوب روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس مرکز تجاری ستاره جنوب: بندر عباس، بلوار طالقانی، مرکز خرید ستاره جنوب

مجتمع تجاری ستاره جنوب بندر عباس 545454443548
نمایی از مجتمع تجاری شیشه ای ستاره جنوب در بندرعباس

بازار اوزی ها ولاری ها

بازار لاری‌ها و اوزی‌ها به‌عنوان مقصدی دیدنی برای خرید و بازدید در بندرعباس شناخته می‌شوند. بازارهایی که دارای یک قدمت تقریبی ۳۰۰ ساله هستند و در گذشته مهمترین بازارهای این شهر بودند. بازارهای لاری‌ها و اوزی‌ها همچنان به‌دلیل قیمت‌های مناسب و همچنین حس و حال سنتی، بسیاری از بازدیدکنندگان را جذب می‌کنند. فاصله بین این دو بازار تنها ۵ دقیقه است.

برای دسترسی به آدرس دقیق بازار اوزی ها ولازی ها روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس بازار اوزی ها و لاری ها : بندر عباس، میدان 17 شهریور، خیابان بهادر جنوبی، کنارگذر طالقانی

مردم بندر عباس در حال خرید در بازار اوزی هاو لاری ها 48574877447
رنگ و و بوی جنوبی در گوشه کنار بازار اوزی ها و لاری ها

نخیل سنتر بندر عباس

مرکز خرید نخیل سنتر شامل فروشگاه‌های متنوعی در زمینه‌های مختلف است، از جمله پوشاک زنانه و بچه‌گانه، پوشاک مردانه، مانتو و روسری، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، عطر و ادکلن، و مواد غذایی و غیره. تنظیم واحدها در این مرکز خرید به گونه‌ای است که مجموعه‌ای از برندهای بین‌المللی و داخلی به صورت حرفه‌ای در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و می‌توانند نیازهای هر فردی با هر سلیقه‌ای را برآورده کنند.

برای دسترسی به آدرس دقیق نخیل سنتر بندر عباس روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس مرکز خرید نخیل سنتر بندرعباس : بندرعباس، چهارراه نخل ناخدا، ابتدای بلوار دانشگاه، روبروی جهاد دانشگاهی

نورپردازی و طراحی زیبای نخیل سنتر بندر عباس 45585563363
نورپردازی جذاب در ورودی مرکز خرید نخیل سنتر بندرعباس

مجتمع تجاری ستاره شهر

مجتمع تجاری ستاره شهر بندرعباس یکی از مشهور ترین  مراکز خرید بندرعباس است. این مجتمع سه طبقه بوده و با ساختمان مدرن خود، یکی از جاذبه‌های شیک و مدرن خرید در بندرعباس محسوب می‌شود. در این مرکز خرید حدود ۴۰۰ واحد تجاری مختلف وجود دارد که با تنوع بالای محصولات خود، خرید شما را بدون هیچ گونه دردسر و سردرگمی آسان می‌کند.

برای دسترسی به آدرس دقیق مجتمع تجاری ستاره شهر روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس مجتمع تجاری ستاره شهر : بندر عباس، چهار باغ، خیابان بهادر شمالی 2

نورپردازی زیبای مجتمع تجاری ستاره شهر در شب 41747774741
نورپزدازی لایت مجتمع تجاری ستاره شب در بندرعباس

پاساژ ملکه آسمان ها

مرکز تجاری ملکه آسمان‌ها یکی از مراکز خرید نوین در بندرعباس است که با معماری جذاب خود برجستگی دارد. در این مجتمع، اکثراً محصولات برند ارائه می‌شوند. دسته‌بندی کالاهای این مرکز خرید بیشتر شامل پوشاک زنانه و مردانه، لباس‌های طراحی، کیف و کفش، مانتو، جواهرات و آرایشی، ساعت و عینک، لوازم برقی، تزئینی و لوازم ورزشی است، همراه با برخی از صنف‌های دیگر.
مجتمع تجاری ملکه آسمان‌ها با مساحت ۶ هزار متر مربع و شامل ۳ طبقه تجاری و ۷ طبقه اداری است. در اطراف آن می‌توانید چندین کافه و رستوران، یک هایپرمارکت بزرگ و یک فودکورت را پیدا کنید تا به خریداران و گردشگران شهر بندرعباس راحتی بیشتری را در این مجتمع فراهم کند. امکانات دیگر این مجتمع شامل آسانسور، پله برقی، توالت عمومی، تهویه مناسب، پارکینگ خودرو، اطلاعات، نیمکت‌ها و سیستم گرمایش و سرمایش ۴ فصل است. از نمای شیشه‌ای بیرونی مانند مراکز خرید خارجی استفاده شده است.

برای دسترسی به آدرس دقیق مجتمع تجاری ملکه آسمان ها روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

ساعت کاری مجتمع تجاری ملکه آسمان‌ها : 

از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۷ تا ۲۲، در روزهای جمعه و تعطیلات نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۲

نخل های بلند زیبا در اطراف مرکز خرید ملکه آسمان ها 6965636415454
نگاهی به معماری نوین ساختمان مرکز خرید آسمان ها

مرکز خرید نیلی

مجتمع تجاری نیلی در محله کارگزاری بندرعباس و خیابان طالقانی واقع شده است. این مجتمع یکی از دو بازار و مرکز خرید در این منطقه است و به لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی سیتی سنتر بندرعباس، مجتمع تجاری ستاره جنوب، بانک ملت، پارکینگ طبقاتی کارگزاری، نمایندگی شرکت تیکناب در استان هرمزگان و ایستگاه اتوبوس کتابخانه قرار دارد.

برای دسترسی به آدرس دقیق مرکز خرید نیلی روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس مرکز خرید نیلی: بندرعباس بلوار آیت الله طالقانی ( بلوار ساحلی )

نور پردازی مجتمع تجاری نیلی در شب 5987542100
نورپردازی ملموس مجتمع تجاری نیلی در شب

ارسال دیدگاه